29 juli - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu 29 juli - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu

29 juli

Door: Ellen

29 Juli 2014 | Indonesië, Denpasar

Het is deze morgen erg regenachtig. Deze ochtend zouden we een yogales hebben om 6 uur, maar het regende ontzettend hard. De straat leek wel een rivier. Aangezien het nu toch geen weer is om Ubud in te gaan probeer ik maar weer eens even wat foto's te plaatsen.

• 29 Juli 2014 - 15:53

Gabrielle:

Lieve Ellen,

de vakantie is voor mij weer om, weer aan het werk. Maar vandaag vrij dus eindelijk tijd om even je blog helemaal bij te lezen.

Wat fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt. Raar he dat het zo anders is dan je verwacht? Dat gevoel ken ik... even omschakelen dan maar zo te lezen is dat goed gekomen.

Het zijn prachtige foto`s en verhalen tot nu toe, maar ik kan niet wachten om ze in het echt te horen. Geniet nog even daar in dat verre Bali!

Dikke kus,
    Nikki en Gabie

• 31 Juli 2014 - 23:10

Amber:

Hai Ellen! Wat leuk om te lezen allemaal, beetje jammer van die regen. Maar wel leuke foto's ! Veel plezier nog, geniet ervan!!

Liefs

• 04 Augustus 2014 - 22:49

Lisanne:

wat een leuke foto's al.
    het batik ziet er erg mooi uit.
    en je lijkt al mooi bruin te worden :)

xx