Camping - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu Camping - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu

Camping

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

17 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Nog één nachtje slapen en dan is het zover... morgen gaan we naar de 4daagse camping.
Net als 5 jaar geleden staan we op de speciale 4daagse camping "De Grote Kat". Dat was ons de vorige keer heel goed bevallen, dus vandaar dat we zonder twijfel gelijk weer voor deze accommodatie hebben gekozen.
Vandaag alle spullen inpakken en nog de laatste dingen bij elkaar zoeken/kopen en dan ben ik er klaar voor.
Ik heb er echt enorm veel zin in.
En volgens de verwachting zijn de weergoden ons ook goed gestemd, het ziet er naar uit dat we een mooie week zullen hebben met weinig neerslag. Dus daar blijf ik voor duimen. Het liefst natuurlijk helemaal geen neerslag, haha.

  • 17 Juli 2015 - 21:33

    Anita:

    Ik ben er klaar voor!! We gaan er een leuke week van maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8600

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Nijmeegse 4daagse 2016

18 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Nijmeegse vierdaagse 2015

18 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: