We zijn binnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu We zijn binnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu

We zijn binnen!

Door: Ellen

19 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Gisteren zijn Anita en ik aangekomen op de4daagse camping De Grote Kat. Dat is dezelfde camping als waar we 5 jaar geleden stonden. We hadden hulp van onze ouders en Joost bij het opzetten van de tent. Deze stond dan ook weer super snel. Hierna keerden zij weer huiswaarts en Anita en ik gingen op zoek naar een supermarkt. Dat viel nog niet mee, haha. In het centrum waren grote delen van de weg afgezet er waren festiviteiten en er waren echt enorm veel mensen!! Maar goed, het was gelukt. De camping terug vinden was nog een grotere uitdaging. Wat een doolhof.
De eerste nacht verliep heel vochtig. Helaas vandaag ook :(.
Maar het belangrijkste is gelukt: ik heb mijn startbewijs. Anita en ik hebben even de regen moeten trotseren, maar ik heb hem binnen!
Laat de 4 daagse nu maar beginnen, maar dan wel met droog weer graag! :)

• 20 Juli 2015 - 11:58

Norbert:

Super stoer hoor dat je weer gaat lopen! Ik moet er niet aan denken hahaha. Nee hoor, zo erg is het ook weer niet,
    ik had graag ook zelf weer mee gelopen.
    Vandaag nog even een rustdag, geniet er maar lekker van en laat je voeten maar goed verzorgen.
    Jou inwendige (en geestelijke) mens wordt goed verzorgd door Anita, dat gaat helemaal goed komen.
    Ik wens je heel veel sterkte en uithoudingsvermogen toe en ik weet zeker dat je het dit jaar ook weer gaat halen.
    Tot donderdag!