het is gelukt! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu het is gelukt! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu

het is gelukt!

Door: Ellen

26 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

Hier eindelijk weer een update. Sorry dat ik het niet dagelijks heb bijgehouden, maar na een wandeldag was mijn energie op. Ik wilde niet op zoek naar een wifi punt, maar terug naar de camping. Een douche nemen en de voeten omhoog :).

Zoals in de titel te lezen: het is gelukt! Ik heb mijn 2e vierdaagse kruisje binnen. Het was zwaar, vooral de laatste 15km op de laatste dag.
Ik kon niet meer, maar dan is het verstand op nul zetten en achter de persoon voor je aanlopen. De Via Gladiola werd al weer iets makkelijker, je weet dan dat je er bijna bent. En al die mensen aan de kant die je aanmoedigen om door te gaan, fantastisch!

Ik was voor 14.00 binnen. Vrijdag was een mooie wandeldag. En ik had mazzel dat ik vroeg binnen was, want later op de middag begon het te regenen.

Hierbij wil ik Anita nog even extra bedanken! Zij heeft de hele week goed voor me gezorgd, lekker gekookt en stukken met me mee gelopen om me er doorheen te slepen. Anita je bent een topper!

• 28 Juli 2015 - 21:24

Lisanne:

Nogmaals toppie !!!
    en wat een superzussie heb jij toch :)
    O en het zij je vergeven dat je niet iedere dag hebt geblogt ;)

Xx