Aftellen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

14 Juli 2015 | Nederland, Nijmegen

21 juli 2014 startte mijn vorige avontuur. Nou, nee niet helemaal natuurlijk... 18 juli stapte ik al in het vliegtuig, maar het programma begon op 21 juli.
Precies één jaar later (21 juli 2015) heb ik weer een nieuwe uitdaging :)
En ook voor deze uitdaging geldt dat het eigenlijk al 18 juli begint.

Vorig jaar was ik aan het aftellen voor mijn vrijwilligersreis naar Bali. Deze keer houd ik het iets dichterbij huis. Namelijk Nijmegen. Maar het aftellen is ook deze keer weer spannend! Op een andere manier weliswaar, maar 4 dagen 40km lopen tijdens de Nijmeegse vierdaagse vind ik toch ook zeker een uitdaging.

Inmiddels ben ik al weer maanden aan het trainen voor de 4daagse. Ik heb aan verschillende wandeltochten meegedaan, heb veel van Almere en omgeving gezien. Ik heb in m'n uppie getraind en met mensen die zo aardig zijn om met me mee te trainen.
De startdatum komt nu steeds dichterbij. Morgen nog een laatste training en dan ben ik er kaar voor. Ik heb er veel zin in.
Daarnaast weet ik ook dat ik het kan, want in 2010 heb ik de 4daagse succesvol uitgelopen.

De uitdaging van deze keer is dan ook dat ik hem 'alleen' loop. Nouja, 'alleen' is natuurlijk niet waar. Er lopen duizenden andere mensen mee, maar ik heb geen vast loopmaatje. Dit jaar was er niemand zo gek om met me mee te doen ;).
Maar ik heb hulp! Anita gaat me deze week in de watten leggen. Ze zorgt voor het eten zodat ik me helemaal op het lopen kan concentreren.

Ik ga proberen jullie tijdens de 4daagse op de hoogte te houden van mijn vorderingen, maar jullie kennen mij.... misschien lukt het me niet ;) Dan geef ik naderhand een samenvatting ;)

Groetjes,
Ellen

  • 14 Juli 2015 - 10:56

    Aurelia:

    Heey wandelaar !

    Die 40 km ga jíj gewoon "ff" lopen !
    Wel gezellig dat Anita de laatste 5 met je meeloopt.
    Ik vind het ontzettend knap van je,ik doe je het niet na !

    We blijven je volgen.

    You go girl !

    Gr Martijn,Aurelia & Bjarn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 8624

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Nijmeegse 4daagse 2016

18 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Nijmeegse vierdaagse 2015

18 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: