voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu voorbereidingen - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van EllenvR - WaarBenJij.nu

voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2014 | Nederland, Almere Stad

Mijn weblog is aangemaakt, tijd om eens te testen of het me lukt om er een berichtje op te zetten, haha, ik ken mijzelf en jullie kennen mij ook. Dus het is niet onverstandig om het eerst hier in Nederland te proberen.

Nog 4 weken en dan is het zover. Dan ga ik naar Bali. Ik ben zo benieuwd hoe het daar zal zijn. Ik heb er veel zin in. Alles is (zo goed als) geregeld; verblijf, ticket, inentingen, paspoort, etc. Nu hoef ik eigenlijk alleen nog maar mijn koffer in te pakken. Dus nu de vraag: wat neem ik mee? Ik wil eigenlijk een zo leeg mogelijke koffer meenemen ;). Ik hoop daar namelijk nog wel wat leuke souveniertjes te kunnen gaan kopen en die moeten natuurlijk wel in de koffer mee terug kunnen. Ik weet van mezelf dat ik altijd teveel meeneem, dus dat wordt een uitdaging. Eerst maar eens een checklist maken van de spullen die zeker mee moeten.

Ik hoop dat het me gaat lukken om op Bali met enige regelmaat mijn weblog bij te gaan houden. Als dat lukt, dan wens ik jullie veel leesplezier :).

  • 07 Juli 2014 - 10:34

    Aurelia:

    Heey Ellen,

    Nou, wij gaan je volgen hoor !

    Kom maar op met mooie verhalen en foto's. ;-)

    Gr. Martijn,Aurelia & Bjarn

  • 07 Juli 2014 - 23:32

    Norbert Idskes:

    Hey Ellen,

    Bijna klaar voor het grote avontuur!
    Ik ga jou zeker volgen op deze blog en ben benieuwd naar je
    Verhalen, foto's en leuke dingen dieven zeker mee gaat maken.
    Heel heel heel veel plezier, lekker genieten en natuurlijk ook hard
    Werken op school let is je engelse lessen.

    Enneh ja ik ken je, maar ik wil wel een blog zien die regelmatig
    Wordt bijgewerkt!
    Maar eerst is het tijd om je koffer in te pakken en hopelijk zie ik jou jog voor je vertrek

    Norbert

  • 08 Juli 2014 - 11:17

    Ome Sietze En Tante Gerrie:

    Lieve Ellen,

    Heel veel succes gewenst!
    Geniet en leer van deze ervaring.
    Het lijkt ons heel leuk om jou op deze manier te kunnen volgen; dat gaan wij dan ook zeker doen.

    Het geet oe good!

    ome Sietze en tante Gerrie.

  • 14 Juli 2014 - 15:19

    Harold:

    Nog een paar dagen Ellen,
    Helemaal top dat je dit gaat doen en hopelijk leuke en goede levens ervaringen rijker als je terug bent.
    Veel succes en plezier en ga je volgen.

    Gr, Harold

  • 18 Juli 2014 - 10:52

    Gerard Van Ravenzwaaij:

    Prettige werk vakantie we kijken uit naar jou berichten

  • 19 Juli 2014 - 23:14

    Aurelia:

    Yes ! Veilig geland en......je bent er ! Morgen je eerste (werk)dag.we zijn benieuwd.succes :-)
    Groetjes vanuit het snik en snik hete Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Mijn eerste reis

In juli ga ik vrijwilligerswerk doen op Bali.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

3 augustus

29 Juli 2014

29 juli

26 Juli 2014

26 juli

26 Juli 2014

26 juli

21 Juli 2014

21 juli

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 8625

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Nijmeegse 4daagse 2016

18 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Nijmeegse vierdaagse 2015

18 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: