de reis is begonnen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu de reis is begonnen - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu

de reis is begonnen

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg

19 Juli 2014 | Indonesië, Denpasar

Mijn reis is nu echt begonnen. Gisteren nam ik de vliegtuigen naar: Frankfurt, Kuala Lumpur en eindbestemming Bali. Dat was nog wel even spannend, want de dag voor mijn vertrek is er een vliegtuig van Malaysia uit de lucht geschoten. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik vond het even geen fijn nieuws. Maar gelukkig is alles goed gegaan. Er waren wel even wat moeilijkheden met een boardingpass op Frankfurt, maar na lang wachten mocht ik toch mee op de vlucht. Het was en vermoeiende reis. Gelukkig stond op de luchthaven van Bali een meneer met een bordje met mijn naam. Samen met een Frans meisje werden we naar het vrijwilligershuis gebracht. Het zit er anders uit dan ik me had voorgesteld, maar ik heb het idee dat ik me hier zeker ga vermaken.

  • 19 Juli 2014 - 11:35

    Pappa En Mamma:

    Leuk zo we hebben je bloc gelezen op een terras bij almere centraal station we spreken je nog.

  • 19 Juli 2014 - 12:22

    Francis En Marco :

    hoi ellen . Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen . en dat je daar wel gaat vermaken .
    Ik ben benieuwd hoe anders je had voorgesteld . Ziet het daar beter uit ,of is er toch meer armoede.
    we horen het wel .

  • 19 Juli 2014 - 12:44

    Anita:

    Ik hoop dat het op Frankfurt niet al te veel gedoe was. We kijken uit naar de foto's van het vrijwilligershuis!
    Veel liefs,
    Anita en Joost

  • 19 Juli 2014 - 23:19

    Aurelia:

    Hoi Ellen !

    Jeetje wat spannend op Frankfurt zeg !
    Gelukkig is het toch nog goed gekomen !
    Wat bedoel je er precies mee dat het vrijwilligershuis er anders uit ziet dan dat je gedacht had ?

    Groetjes van ons drietjes

  • 20 Juli 2014 - 03:20

    Ellen:

    Het is hier een soort park met allemaal huisjes, maar er zijn niet alleen vrijwilligers. Ook toeristen en er lopen een hoop Indonesiërs heen en weer hier de hele tijd. Ik had eigenlijk een terrein verwacht met alleen maar vrijwilligers.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Mijn eerste reis

In juli ga ik vrijwilligerswerk doen op Bali.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

3 augustus

29 Juli 2014

29 juli

26 Juli 2014

26 juli

26 Juli 2014

26 juli

21 Juli 2014

21 juli

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8625

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Nijmeegse 4daagse 2016

18 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Nijmeegse vierdaagse 2015

18 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: