21 juli - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu 21 juli - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van EllenvR - WaarBenJij.nu

21 juli

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2014 | Indonesië, Denpasar

Vandaag had ik de eerste dag van mijn introductieweek. Om 9 uur moesten we verzamelen bij het kantoor en toen hebben wij een wandeltocht gedaan. Heel leuk, maar ooh, wat was het warm.

We begonnen met een bezoek aan het paleis. Zoals zoveel gebouwen hier is het paleis zo mooi versiert met prachtige ornamenten.

Hierna gingen we naar de markt. Wat een ervaring! Allemaal steegjes en de meest vreemde dingen worden verkocht. Ook veel vis, maar dit zat vol met vliegen... Bah.

En daarna gingen we naar monkey forest. Niet mijn favoriet met al die loslopende brutale apen, maar het bos zelf was prachtig! Die hoge bomen met lianen, zo ontzettend mooi om te zien.

Na de wandeling gingen we eten. Op het menu stond nasi. Heel lekker, maar wel pittig terwijl ik het al zo warm had!

  • 21 Juli 2014 - 13:24

    Harold:

    Zo wie zo leuk om te lezen wat je zoals gedaan hebt zo'n eerste dag
    Je zult wel heel veel nieuwe indrukken opdoen en helemaal geweldig.
    Maar ben eerlijk en ben allang blij dat je goed bent aangekomen.
    succes verder met deze fantastische reis.

    Harold

  • 22 Juli 2014 - 09:47

    Aurelia:

    Hoi Ellen !

    Dat klinkt allemaal helemaal geweldig !
    Ben je ook al met je werk begonnen ?

    Groetjes Aurelia

  • 22 Juli 2014 - 23:15

    Gerrie Visser:

    Hoi Ellen,

    Fijn, dat je een goed begin hebt.
    Het kan niet warmer zijn dan hier, wij hadden zaterdag ook 35 graden!
    Maar….. geniet ervan; wij blijven je volgen.

    groetjes,
    ome Sietze en tante Gerrie.

  • 22 Juli 2014 - 23:44

    Lisanne:

    klinkt als een zeer fotogenieke tocht :)

    je hebt niet eens een visje gegeten bleh..
    pas ook maar goed op met het eten daar.

    ben benieuwd naar je volgende verslag en stuur je me nog een pbtje hoe het verder was afgelopen ?

    veel plezier weer :)

    xx

  • 25 Juli 2014 - 21:26

    Joan Snellen:

    Beste Ellen,
    Inmiddels wat geacclimatiseerd? De beste remedie tegen te heet eten is natuurlijk droge rijst. Met water ben ik altijd wat terughoudend, tenzij het uit een fles komt. Ik hoop dat er nog de nodige wandelingen op het programma staan. Zeker gezien de indrukwekkende monumenten die her en der staan, blijf je je verwonderen over dit zo bijzondere land met zijn geschiedenis van tienduizenden jaren. Daarnaast word ik elke keer weer getroffen door de vriendelijkheid en bescheidenheid van de Indonesiers. Opmerkelijk is ook de grote verscheidenheid van de bevolking met elk zo'n eigen volksaard.
    Mijn planning nu is, om eind augustus weer naar Jakarta te gaan.

    met hartelijke groet
    Agnes en Joan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Mijn eerste reis

In juli ga ik vrijwilligerswerk doen op Bali.

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2014

3 augustus

29 Juli 2014

29 juli

26 Juli 2014

26 juli

26 Juli 2014

26 juli

21 Juli 2014

21 juli

Actief sinds 10 Juni 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 8611

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 23 Juli 2016

Nijmeegse 4daagse 2016

18 Juli 2015 - 25 Juli 2015

Nijmeegse vierdaagse 2015

18 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: